środa, 28 września 2016

Wish that you were are

Hej kochani Co u Was słychać? Jesień, jest najlepszym momentem aby rozglądać się za skórzaną kurtką. Ja znalazłam swoją idealną od Zaful. Moja skórzana kurtka jest wykonana z świetnej jakości, co ważne dla mnie,  jest dopasowana i ma kieszenie na które zwracam szczególną uwagę. Do skórzanej kurtki świetnie sprawdzają się jeansy. Ja założyłam jeansy niebieskie z dziurami, czarny sweterek a do tego moje nowe białe sneakersy z Nike. Zawsze miałam słabość do białych butów, ponieważ są oryginalne i idealnie się prezentują z jasnymi jeansami. Uwielbiam takie proste zestawy, ponieważ są wygodne na zakupy i można miło spędzić czas w mieście. Ja spędziłam ten czas w Katowicach, w poszukiwaniu nowych kosmetyków. Kochani już wkrótce nowa recenzja moich nowości kosmetycznych.

Hey my sweeties♥ How are you? The autumn is the best time to look around for a leather jacket. I found my ideal from Zaful. My leather jacket is made of excellent quality, which is important for me, it is fitting and has pockets to pay special attention. The leather jackets are perfect for jeans. I'm wearing a blue jeans with holes, black sweater and for this my new white sneakers from Nike. I always had a weakness for white shoes, because they are original and perfectly presented with bright jeans. I love that simple sets, because they are convenient for shopping and you can spend time in the city. I spent this time in Katowice, to look for of new cosmetics. Sweeties soon new review of my new cosmetic.


                                                                  Jacket - Zaful (Click)
                                                      Sweater - Banggood
                                                      Jeans - Tally Weijl
                                                      Sneakers - Nike
                                                      Bag - LV

                                                     Więcej inspiracji Zaful - Tutaj
                                                     More inspirations Zaful - Here


                                                        Zapraszam Was na mój instagram
                                                        I invite you to my instagram
https://www.instagram.com/fashion_by_anna_zarzycka/




Follow Fashion

58 komentarzy:

  1. You look super cute and comfy! I really love the bag. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz, kurtka wygląda perfekcyjnie. Super na Tobie leży, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this look babe! xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/lifestyle/6-daily-habits-to-up-your-style-game/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka Aniu, wyglądasz w niej znakomicie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)

    Amei a jaqueta!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this jacket on u. Its such a timeless piece and love the way u paired it with those jeans.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej kurteczce, Zaful to jeden z moich ulubionych sklepów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you darling :D

    Great look as usual, super casual :D

    NEW REVIEW POST | Yves Rocher: Exceptional, Sublime and Strengthened Hair Serum.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful leather jacket...you look amazing!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i bardzo fajne jeansy

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I'm excited for you..definitely much more success to come! I absolutely adore how you updated and accessorized this look so beautifully! I love how this look is casual yet polished and perfect! Enjoy your weekend!

    Tiff
    http://www.dashoffashandfinance.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja :* pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja :D Bardzo fajna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurteczka! Ja w tym roku kupiłam brązową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramoneska to podstawa na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taka kurtka ;) Świetnie wyglądasz:)
    Zapraszam też do siebie,
    www.nowa-k.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. What a cool jacket! Amazing autumn look!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic post dear!! I love your style..your jacket is fabulous!!
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful! love the pictures, love the jacket too :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam bardzo duża słabość do tego typu białych butów. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. veru cozy :)\
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/suede-waterfall-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  23. great look dear
    kiss
    admaiorasemper.website

    OdpowiedzUsuń
  24. this casual look very nice
    I posted a new review, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    fashion blogger
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so cool in the jacket, sweetie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Simple outfit with perfect bag.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your jeans! :)
    ♡ forever-blogm.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This leather jacket is super cool, love the fit. Really nice fall look!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu:)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute sporty look!
    Xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great biker jacker, you look super!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. great outfit! love your jacket:)
    xoxoclaudia.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  35. Great style ! This jacket is perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice confy look

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Tą stylizacją uświadomiłaś mi, że nie mam skórzanej kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. This is such a great look on you - casual but stylish! :)

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastic look love the coat
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  40. Such a beautiful jacket indeed, suits you so well!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna kurtka! Pięknie wyglądasz! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Czarne rajstopy pod spodem? Świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń